2012. március 30., péntek

Hóvirág


A Scrapbook.hu és a Rayher Szervusz tavasz! kihívására készítettem.

Nyilván nem én találtam fel azt se, hogy egy scrapbook oldalt zsúfoljunk tele virágokkal, több hasonló oldalt láttam már, de ezt a hóvirágmezős témát csak ilyen feldolgozásban tudtam elképzelni. Nagy technikai tudás nem kell egy ilyen oldal összerakásához, csak kitartás és sok kávé az éjszakai viráglyukasztáshoz :)
A képek az Alcsúti Arborétumban készültek tavaly tavasszal, amikor kinyílt a tengernyi hóvirág.
Felhasználtam: a képek szélére Prima virágokat, a többi részre pedig fehér, zöld és zöld-fehér mintás papírból Sizzix-szel vágott és mintalyukaszott virágokat. A felirat Doodlebug loopy love betűmatrica (kedvencem), a képek szélén a virágok közepe pedig Rayheres öntapadós félgyöngy. A dupla oldal jobba alsó sarkában van egy lenyitható rejtett komment, ami kicsit olyan lett, mint amikor a hadseregben a rejtekhely tetejére ráhúznak egy bokrot, hogy az ellenség ne vegye észre:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése